kolmapäev, 22. aprill 2015

   Tere !

   Ma olen viimasel ajal avastanud, et tundeid või emotsioone on aina raskem kirja panna. Sisemus pakatab soovist kirjutada, midagi nagu kisendaks sees, et tule, räägi , kirjuta , ava ennast ! Ja tee mis tahad, seda lihsalt ei juhtu ! Ma olen pettunud , valusalt pettunud nii endas kui ka kõigis teistest ja kõiges muus.
   Pettumus on miski , mis käib eluga kaasas. Seda võib kogeda igas päevas. Mulle isiklikult see tunne ei meeldi - kellele meeldiks ! Ometi pean ma seda aksepteerima koguaeg . Nagu ka eile, täna ja ilmselt ka homme. Me ei saa muuta inimeste käitumisviise, me ei saa selgitada seda tunnet mida salamisi tunneme, seega me peamegi lihtsalt aksepteerima ja eluga edasi minema. Laskma tunnetel unustuste õlma vajuda.
   Nagu te ilmselt märkasite, siis mind pole siin kaua nähtud, pole ka siin mingeid tegusid teinud. Samuti on minu blogi tühi . Miks ? Sest seljataga ongi just see sama, pettumuste rada ! Sellel käies polnud mul vähimatki soovi siia oma nina pista , samamoodi hävitasin kõik mis puudutas kõike eelnevat mu elus ! Mul oli vaja seda teha, see aitab alustada puhtalt lehelt ! Muidugi , nüüd olen ma tuhandete kogemuste võrra rikkam, Näinud palju, mida ei oleks uneski osanud ette kujutada . Aga ma olen tugevam ja targem , ma tean mida karta ja mida vältida. Loodetavasti ei tähenda see seda, et pean edaspidi ennast alla suruma, et eksisteerida.
 
    Kas Teie ka tajuta seda kui miskit olulist elus muutub? Otseselt puudub sellele küll kinnitus, aga miski teie sees annab märku , et nüüd on asjad teisiti . Midagi on väga teistmoodi. Tunne pole enam see mis ta oli eile või üleeile. Te annate ära palju , püüdes muuta enda ja kellegi teise maailma imeliseks kuid ometi saate te vastu näppe ! Tänu sellele ka kaob igasugune soov ja isu enam kunagi ennast segada asjadesse, mis teevad haiget või muutuvad suureks pettumuseks.
   Minu nõuanne , ärge kunagi loobuge headest kogemustest , heast inimesest oma elus. Inimene kes on valmis teie nimel andma ära nii palju, seda vähest väärtuslikku aega mis meil on, on väärt hoidmist ! Pole mõtet kalleid inimesi maha mängida lootuses, et ehk on kuskil veel midagi head, sest mingil hetkel võite te avastada, et olete kaotanud suurima pärli oma elus !

- Leidsin juhuslikult midagi väga väärtuslikku. Ole kena ja mine otsi Sina endale oma pärl ja põhjus igal hommikul ärgata ! -

   
See on midagi mille peale ma tulin ühel heal suvalisel päeval. Tihti käib minu ajukesest läbi sääraseid mõtteid, tihti aga ei oska neid parimal viisil kirja panna. Ilmselt on minugi elu nagu udus !
   Mis minus selle NOT so huvitava poole aasta jooksul muutunud pole on see, et ma siiski oskan hoida inimesi , ma tahan neile võimalikult vähe pettumusi valmistada. Ma soovin hoida ja armastada kõiki , kes on mulle kallid või kalliks saanud. Tee seda sinagi , sest mis ei tapa, teeb tugevaks ja mis teeb haiget õpetab meid hindama seda, mis meil on ja tegelikult kui vähe on õnneks vaja ja kui kiiresti kõik käest võib libiseda!

   See on siis minu esimene sissekanne, ma tean jaa, ma olen nii roostes ! Aga loodan, et annate andeks selle not so pisidetaili, et ma ei suuda oma mõtteid koondada ! Kuigi tahaks ! :) Loodan, et saate natukene mingit mõtlemisainet siit või siis lihtsalt vahvat lugemist ! Peagi-peagi kohtume taas !

Ela, armasta ja võitle. Ära loobu ühestki asjast mis sa tead,  et on hea !

Päikest !
H.



 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar