laupäev, 30. aprill 2016

Kõik on ikka nii nagu ta on ...

   Tere taas,

   Elukene läheb ikka nii nagu ta läheb. Täpselt nii nagu ta on alati läinud. Ei paremini ega halvemini. Tahaks korra seisma jääda ja vaadata ringi, maailm keerleb edasi. Probleemid tiirutavad edasi, midagi ei muutu, miski ei seisa isegi kui mina seisatan.
   Täna on üks selliseid päevi kus ma tahaksin kahe käega lihtsalt peast kinni hoida ! Täna on just selline päev kus ma ei mõista, miks kõik on nii nagu ta on. Miks kõik läheb ikka nii nagu ta minu jaoks alati läinud on. Täna tunnen mina end nagu kuu, mis passib üksi taevas, kui kõik teised, tähed , säravad.
   Emotsioonitu õnnetuse hunnik ma olen. Mõeldes, et leidub head kuskil, komistame me ikka jamade otsa, pettumuste otsa ja lõpetame taas seal kust alustasime. Tuleb end jälle kokku korjata ja uuesti hakata ! Kaua Sa nii jaksad ? Väärikus, austus - see kõik on vaid unelm milles sooviksin elada aga mida ei ole olemas. Kindlasti ei ole ma ainukene kes sedasi näeb asju .
   Mulle öeldakse, et elu läheb edasi. Aga seni kuni ei ole ise samas olukorras olnud, ei saa Sa öelda, et läheb edasi, ära muretse või ära ole kurb. Kui paari aastaga ei ole muud sinusse juuritud kui kurbust siis seda on väga raske sealt kätte saada.

   Toitumisega ? Toitumisega läheb hästi. Eile otsustasin süüa ühe kommi. Ja, sõingi . Ühe mesikäpa kommi :D Oi kus ma kahetsesin, tundsin süümekaid aga täna on juba palju parem :D Jätkan ikka täiehooga ja loodan, et kõik muu mis mu elus toimub ei mõjuta seda kuidagi ! Ma ei taha, et mõjutaks.

   Täna teen endale hommikuks jälle pannkooke. Ma armastan nädalavahetusi, sest siis saan ma süüa pannkooke. Iga nädalavahetus ma püüan leida midagi toredat jälle kuidas oma pannkoogi kogemust värvikamaks muuta. Täna lähevad loosi pannkoogid banaaniga. Toit peab muutma mu rõõmsaks ja olemise heaks eks ? Kui see ka ei aita siis ma ei tea mis seda teeks... Ei , ma ei ole stressisöödik. Ma söön tervislikult ja hea ja tervislik toit teeb igalühel ju olemise paremaks ja tõstab tuju. NB ! Tänase seisuga on minu kaal kuskil seal maal kus ta ennem pole olnud, niiet kui midagi muud positiivset hetkel ei toimu siis selle üle tunnen ma küll siirast rõõmu. :) Vaev tasub end ära !!!

   Ma tahan tänada oma armast ja head ja väga positiivset toitumis spetsialisti, Merlyinit , kes on mulle abiks ja  toeks sel teel . KINDLASTI kes soovib, võtke temaga ühendust , facebook - SEPPS - Seeing every person's potential ;)

Päikest teile kõigile ! :P

Vaadake kindlasti üle : https://www.facebook.com/SEPPS-Seeing-every-persons-potential-1726280384273574/?fref=ts

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar