pühapäev, 1. mai 2016

Täna on siis 21. päev käimas !

   Tere hommikust !

   Täna on siis minu tervisliku teekonna 21. päev alanud. Ei ole mingi juubel ega midagi aga sellisel teekonnal on igapäev väike pidupäev , eriti kui kaal langeb ! Küll seda on tore vaadata . Hommikul astud kaalule ja isegi kui on grammikene alla läinud.. siis löövad silmad kohe särama. Ma tunnen ennast suurepäraselt , vähemalt füüsiliselt küll. Ma olen palju õnnelikum ja energilisem. Lõpetasin just oma hommikusöögi pugimise ja tunne on hea !
Minu hommikusöök siis värviliselt ja ilusalt . Neljaviljahelbe puder, sink ja muna. Seekord läks nii, et pisut soolane tuli see pudrukene, aga peab tunnistama, ma ei ole soolamises kunagi olnud ekspert ! Alati läheb natukene kas vähe või palju või siis unustan üldse selle ära ! EIP, ma ei ole armunud ! Nii öeldakse kui toit liiga soolane ! :D
Eile õhtusöök mulle väga meeldis , selline värvikirev ja ilus. Kõhu sain parajalt täis , hea ja kerge oli pärast olla kohe. Õhtusöök jäi küll väga hilja peale, tavalisemast palju hilisemaks aga seda sellepärast, et lõuna söök oli mul kell viis. :D Aga nagu reegel on , ükski toidukord ei tohi vahele jääda , vaid nii saab see toimida. :)
Selline siis oli see, hiline õhtusöök eile. Nagu kunstiteos taldrikul. Pai nii kehale kui hingele võiks öelda. Ma naudin seda protsessi täielikult kui aus olla. Tegelikkus on see, et see kõik käib kiirelt . Ja see on hea. Alguses ja isegi vahel praegu on vahel natukene keeruline toiduainete ostmisel. Sest kuidagi see arvestus on veel nii nagu ta on - ligadilogadi ! Aga muidu on see lihtne ja küll selle osa ka paika saab ! Harjutame teeb meistriks ! 

   Miks mul eile päev selline oli nagu ta oli . Haapsalus, Kiltsi lennuväljal toimus suur suur kiirendus ja drifti hooaja avalaks ! See on koht kus mind võib küll igal aastal kindlalt leida ja ei erinenud seegi aasta ! Käisin ja nautisin päikest, ilusat ilma - mis muideks oli suurepärane ! Nuusutasin rehvikärsakat , niiet ninaaugudki olid mustad pärast . Vaatasin ilusaid, võimsaid ja kiireid autosid ning nautisin seda suvist rahvamelu mis seal oli ! Inimesi oli tõesti väga palju . See aasta oli see üldse kuidagi hoopis teistmoodi . Ainult juba muudatus mis parkimises tehti oli supper. See toimis ja see sobis ja nii võikski jääda see ! Paar pilti ka teile :) 

See Audi A3 !!! Milline värv ja kuidas see kõik sobib sellele ... Vau lihtsalt. Mul ei ole sõnu. Peale selle, et tahan ka endale sellist ! Oleks mul kodus kasvõi üks toasein seda värvi ! :D 

Ja siin siis natukene tossu ja pauku ja kriginat - vilinat :) Selline kaunis ilm ja selline tore üritus, väga supper. :)

Aga aitab tänaseks küll , eks ma jälle mingiaeg tulen siia tagasi ja loodetavasti saab jälle postitada midagi põnevat teile oma tegemistest ja olemistest ja kuidas mul selle söömise ja kaaluga ka lood on ;)

Parimat soovides, Hele :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar