laupäev, 23. aprill 2016

Parem elu !

   Tere vihmast ja lörtsist laupäeva teile kõik. Ma ei ole saanud aega või mahti viimasel ajal, et siia midagi kirjutada. Minu elus on nii palju uut ja põnevat käimas viimased paar kuud, et vahel isegi tundub, et liiga palju . Aega jääb lihtsalt puudu selleks, et kõigega toime tulla. Siiamaani aga olen ma hakkama saanud kõige sellega !
   Tööalaselt on toimunud suuri-suuri muudatusi. Olen suutnud oma ametialasel redelil viimase 1,5 aastaga tõusta nii palju, et tänaseks päevaks on minust saanud Tiimijuht !
   Alguses tundus see mõte väga tore ja tekitas suurt elevust , hetkel tunnen ma ikka sama kuid nendele emotsioonidele on lisandunud veel ka hirm ja suur vastutus ja palju palju tähtsaid kohustusi ning ka palju stressi. Kõik on alles uus ja pean kiiresti õppima väga palju selliseid asju , millest mul eelnevalt ei olnud õrna aimugi . Aga ma usun, et saan hakkama. Elu ei olegi enam nii igav ja rutiine kui varem.

   See suur muutus ja üldse palju muud on aidanud mul natukene ise-ennast avastada. Mõned asjad on paika loksunud. Nüüd ma enam ei otsi midagi. Ma lihtsalt elan ja kõik mis ma teen, teen ise-enda heaks. Ma ei tee midagi enam selleks, et teistele elada , ma elan endale. Sellest ka see, et olen alustanud Teekonda enda parema terviseni.
   Nimelt alustasin tervisliku toitumisega. Üheks põhjuseks on kaalulangus aga ka väga oluline osa on paremal enesetundel ja paremal tervisel. Siiamaani olen tegelenud sellega siis nüüd kaks nädalat ja muutus minus ja minu enesetundes on olnud märkimisväärne. Ma tundsin ennast juba nädal peale sellega alustamist nagu uus inimene. Ma olen nagu energia pomm, ma ei tea kuhu oma energiat ja tahtmist suunata . Ma tunnen ennast suurepäraselt ja ma olen palju palju õnnelikum kui enne. Kindlasti ma kavatsen sellega jätkata ja loodan, et see jääbki minu jaoks nii, et sellest kõigest saab minu elustiil , sest hetkel on see teekond olnud väga meeldiv ja ma armastan seda :)
Päikest teile :)


Natukene silmailu ka teile. Mida kujutab ette endast tervislik toitumine ja tegelikult kui ilus ja hea see kõik on :) I am loving it ! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar