pühapäev, 22. mai 2016

Nädal nr . 6 :) - pole paha !

   Tere ilusat hommikut kõigile, kes loevad minu blogi ! :)

   Ma pole siia juba juppaega kirjutanud ja täna mõtlesin, et teen siis seda . Eelmine nädal oli minu jaoks väga väga kiire. Kuid endiselt selle kiire kõrvalt on mul õnnestunud ilusti, peaaegu ilusti jälgida oma toitumiskava ja kaal endiselt langeb. Vaikselt aga langeb.
   Alustaks sellest, et eelmine nädal käisin ma arsti juures. Sai jälle verd antud ja analüüsid üle vaadatud. Kõik on supper hästi ja korras. Langetati otsus , et oleks mõistlik veel mõned rohud maha võtta . Niiet, millalgi lähi tulevikus saabki see nii olema.
   Muidugi ma kardan. Ma kardan, et minu Luupusele ei meeldi see kui ta rohtu ei saa. Ja siis võivad olla sellel veel kurjemad tagajärjed. Viimane asi mida ma tahaks on langeda tagasi sinna sohu, kus olid mõned aastad tagasi ! Aga ei, positiivne pean olema ja lootma ikka parimat - siiamaani olen ju tubli olnud ja ka luupus on seda olnud :)
 
   Teiseks, oli mul tööl väga pingeline nädal. Kontoris käisid külas väliskülalised. Wow. Oli see vast päev. Minu kohustus oli siis neile pikalt ja laialt seletada mis moodi me teeme neile tööd. Näidata kuidas kõik käib. Ütleme ausalt, ega jalg all värises, sest see oli väga oluline asi - sellest sõltus meie tulevik, et kas on tulemas nende poolt meile uusi projekte. Ja teate mis, kõik läks suurepäraselt . Oleme olnud tublid, olime ka sel päeval ja nemad olid nagu mega Amazed :D Nüüd on see suur asi möödas ja ma saan hakata keskenduma puhkusele, mis tuleb umbes kuu aja pärast , ei jaksa ära oodata kui aus olla. :)


   Nüüd siis veel natukene minu toitumisest ,


Eksju onju, näeb ju jube hea välja :) Oi, te võite ainult ettekujutada kui hea see maitsta võis . :)
Olen olnud tubli, alla on läinud siis kokku juba pea 7 kg ! Seda on üsna palju , see kuu on küll see kõik alla läinud väga vaikselt - aga vaikne on hea ! :)
Inimesed juba kommenteerivad, sest see paistab välja . Eriti märkavad need kes minuga igapäev kokku ei puutu . Aga tore. :)
Suur asi on ka see, et eile panin jalga ühed püksid , mida ma kandsin viimati vist rohkem kui aastat tagasi , aga olen need alles hoidnud, sest need on nii ilusad ja olen ikka ja alati lootnud neid veel kunagi kanda ! Mis siis, et need on ajast ja arust :D
Ütlen ausalt, et ega ma päris puhas tüdruk ei ole selles toitumises, eile tegin endale pidupäeva ja lubasin endale ühe jäätise . Organism vist ei ole enam sellises koguses magusaga harjunud ja lausa halb hakkas, kuigi maitses hää .
Vot nii, üldiselt siis läheb hästi, kõik põhi valdkonnad mu elus on kaetud, nendes kõigis läheb väga hästi :) Niiet, mul on miljon põhjust rõõmustada.

Merlyn kui loed seda, siis aitäh aitäh, musid kallid paid Sulle. Saladuskatte all võin öelda Sulle, et meil mõlemil läheb suurepäraselt , kuna kaalu number muudkui langeb ;)
Hästi kallis tüdruk oled :*

PÄIKEST !

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar