kolmapäev, 29. juuni 2016

Kaks ja pool kuud tervist !

Tere päikeselist suvepäeva !

   Nüüd on siis kaks ja pool kuud juba möödas kui alustasin oma tervislikumat teekonda. Ütleme nii, et kõik on endiselt stabiilne kuid kaalulangus ei ole enam nii järsk ja kiire. Ilmselt seda sellepärast, et vahepeal on olnud väga-väga palju üritusi , mis on sellele kiiremale variandile takistuseks saanud.
   Nimelt võin ma uhkusega teatada, et minu kallid vennakesed lõpetasid kutsekoolid , said kätte oma keskeri hariduse ja käivad tublisti tööl ning elavad täiskasvanu elu täiel rinnal. Võib uhkusega öelda ja nagu ma ka neile naljaga mainisid siis nüüd on neil kõrgem haridus kui nende õel :) See polnud kõik, lõpetamisi oli veelgi, kokku oli mul neid siis neli, kus ma pidin käima kolme päeva jooksul - ära tuleb mainida see, et kõik lõpetamised olid suured, tähtsad, pidulikud ja eri eesti paigus , sõitmist oli palju ja igasugune tavapärane rütm oli paigast , samamoodi ka söömise rütm.
Aga ma olen nii uhke vanem õde !





Siis muidugi kohe sellele järele tulid ju jaanid. Nii, et sai ka siis natukene patustatud. Aga ei ole hullu, ma ei lase oma motivatsiooni alla. Grammigi kaalu pole juurde tulnud, niiet see on hea uudis.

Samuti sai ka selle kõige käigus käidud Star Fm suvetuuril Pärnus Vallikäärus, mis oli vahva. Ma ei mäletagi millal ma käisin kuskil vabaõhu üritusel ja veel Pärnus. Olen ainult korra elus Vallikäärus peol käinud. 


Tegevust on olnud. Nüüd ma naudin oma suvepuhkust tööst .Vahepeal olid ilmad mega palavad, nii palavad, et samahästi võiks kasvuhoones elada. Eestis kuuldavasti oli äikest ja tormi ja kõike seda põnevat mida minagi pikki-silmi ootasin aga näed, ei tulnud siia mitte midagi . Jahedamaks läks küll aga see oli ilmselt sellest, et ümberringi igal pool mujal müristas ja lõi välku. Suvi on vahva ja kodus on vahva. Ma olen saanud palju lugeda, mida ma töökõrvalt ei ole saanud teha. Ja ütlen ausalt, ma ei oota tööle tagasi minemist . Seal ei ole küll midagi mega rõõmustavat kui ükskord see puhkuse aeg lõppema hakkab.

Üks uudis veel teile, kes kaasa elate, ma võtsin oma hantlid voodi alt välja. Olen nüüd mõned päevad tegelenud nendega - leidsin treenimis kava ja harjutused mis on mõeldud hantlite ja käte jaoks . Juba tunnengi end rohkem musklis :D
Haahaaa, ei tegelikult mitte, tunnen, et käed on valusad. Aga mulle meeldib see, paneb ikka viimse kui keharaku Sinus värisema ja võbisema, see tähendab ju seda, et lihased teevad tööd - minu lödid käelihased :D
Ma loodan, et mõne aja möödudes nad ei ole enam nii lödid :P


Väike hiljutine pilt siis minust ka, Jaa, Suvetuurilt :P Keha ja näo muutus ei ole märgatav ehk aga meeleolu ja positiivsus on juba käega katsutav !
Julgust rindu, armastust südamesse ja musklit kätesse soovides,
Hele ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar