neljapäev, 22. detsember 2016

Internet kui maailma kirevaima valikuga buffee?

   Täna on üks selline veider päev, õigemini, viimased nädalaaega on olnud selline, imelik! Jõulud on kohe-kohe käes, juba paari päeva pärast ja igal hommikul ma võitlen teadmisega, et kui ma nüüd tõmban kardina eest ära, siis sealt ei avane eriti meeldiv vaatepilt. Just! Lund ei ole, kõik on nii sünge ja räpane ja vastik. Mitte mingit jõulutunnet! Ma ei ole isegi kuuske tuppa toonud, ilmselt ei too ka. Kuusega kahekesi niikuinii ei loo jõulutunnet südamesse ja kui seda imelist aega on saatmas selline ilm, siis ei too seda tunnet isegi mitte kõik maailma kuused.

   Tegelikult ma olen juba mitmeid päevi  mõelnud interneti peale. Täpsemalt siis internetis loodud tutvuste ja nende mega super fantast tutvumisportaalide peale. Küll ma tahaks kohata kedagi, kes reaalselt on leidnud oma õnne sealt. Küll ma tahaks kuulda detaile sellest kuidas see kõik sündida sai.
   Ma olen juba mõndaaega olnud osakene ühes sellises portaalis ja aina segadust tekitavamaks see muutub. Ma olen aru saanud, et sellisest kohast midagi head leida on raske, kui mitte võimatu. Enamik sealseid nn kaaskodanike on ainult ühe asja peal väljas ja vähegi normaalsed naised seda " asja" sealt ei otsi. Miks naised seal siis on? Ma pakun, et siiski lootus sureb viimasena. Ikka on ju pisikene lootus, et kuskil seal interneti avarustes leidub see üks ja õige. Oleme ennegi kuulnud lugusid sellest, kuidas leiti eluarmastus tutvumisportaalist! Tihti aga sünnib vastupidine, iga tutvusega kaasneb kinnitus kinnituse järel, et internetti kogunevad sellised inimesed, kes mingil põhjusel reaalsuses ei saa hakkama. Mitte, et neil oleks nüüd midagi viga aga nad kas ei tea kus kohas reaalses elus inimesi kohata, neil puudub julgus ja enesekindlus selleks või lihtsalt puuduvad võimalused! Või siis ollaksegi ühe asja peal väljas ja milline muu paik oleks veel parem kärbeste pähe ajamiseks kui selline sait?
   Mis see minu kohta ütleb? See, et mina ka seal viibin? Midagi. Mulle ei ole ka lihtne reaalses elus tutvumine. Vabaaja selleks, võtab ära töö. See tähendab seda, et reaalseks ja isiklikuks eluks puudub aeg ja võimalus. Internet annab vähemalt võimaluse suhelda, suhtlemine on inimlik vajadus ja kui me juba sellega tegeleme siis annab see siiski minimaalse võimaluse kohata ehk kedagi! Mina olen püüdnud kohe, esimeseasjana selgeks teha, et mina ei otsi sealt seksi. Mina otsin midagi sügavamat. Midagi head ja meeldivat. Otsin suhtlust mis ei oleks pinnapealne, inimest kellega saaksin rääkida kõikidest maailma asjadest ja tunnistan, et minu jaoks saab suhtlemisest alguse kõik edasine. Kui sa ei ole võimeline suhtlema inimesega rohkem kui ühe või kahe sõnaga siis mis pointi oleks kohtumisel ja tutvumisel? Sellisest asjast ei saa lootagi, et võiks tekkida meeldiv tutvus, suurepärane sõprus või üldse midagi enamat.
   Tänaseks päevaks ma üritan inimestest kuidagi läbi näha. Sotti saada. Kunagi arvasin naiivselt, et kõik inimesed kes seal on, on siirad ja ausad ja kui mees ütleb Sulle, et sa meeldid talle siis nii ongi! Mkm, üllatus üllatus, seal öeldakse/kirjutatakse kõike mida ühe naise kõrv kuulda tahab. Valed lendavad kergekäeliselt ja peaaegu mitte keegi ei ole siiras ega aus - tema ise! Tuleb tunnistada, et interneti vahendusel on väga lihtne maalida teistele endast pilt, just täpselt selline nagu teised tahavad, et oleksid ja just täpselt selline nagu sa omas haiges fantaasias ise tahad olla. Nagu me üritaks tõestada endale midagi mida me tegelikult ei ole. Võite pidada mind lolliks ja vanamoodsaks aga mina olen endiselt aususe, siiruse ja avatuse poolt !
   Kui Sa oled internetti tulnud ja loonud sinna tutvusportaali endale konto, siis Sa ilmselgelt alateadvuses kasvõi natukene loodad, et see õige või huvitav isiksus satub Su teele? Milleks siis rüvetada see kõik ära enese kaunistamisega ja valedega? Ma ei räägi siin hetkel piltidest, pilte võib panna igasuguseid  üles ja kindlasti leidub seal väga palju ka selliseid kes ei ole niigi palju ausad, et riputaks pildi endast üles vaid kasutavad kellegi teise omi või üldse poevad mingi, mitte midagi ütleva pildi taha. Mina ei pane ka sinna üles endast pilti kus ma olen hommikul ärganud, sassis juuste ja rantidega silmade all, või koduses t-särgis ja lühikestes pükstest, suured pehmed ja soojad lambavillast sussid jalas :) aga vähemalt olen oma piltidel mina ise oma parimatel momentidel. :)

   Isiklikust kogemusest võin öelda, et isegi sisetunne, see hea sisetunne mis tekib kui oled juba aastaid kellegagi suhelnud, keda kohtasid kuskil interneti avarustes võib olla ekslik. Inimestel on oskus pugeda Sulle põue ja siis täiesti ootamatult ühel heal päeval sealt minema joosta koos Sinu südamega. Lihtsalt tuimalt jalga lasta, hoolimata sellest, mida nad sellega tekitada võivad. Alati tuleks olla valmis kõigeks, eriti mis puudutab tutvusi mis on tekkinud sedasi. Ma tean ka väga hästi seda, et sellise suhtumise ja valmisoleku saavutamine ei ole kerge. Ikka me ju usume inimestest parimat aga kallid inimesed, see on internet. Igaüks võib olla kes tahes. Igaüks võib ühe kirjakesega muutuda kelleks iganes ja Sa ei pruugigi kunagi teada saada, kes on see, kes tegelikult meile kirjutab. Pigem on just hea kui kõik tõed tulevad päevavalgele ennem kui me oleme juba liialt sügavale sisse kukkunud. Mis siis, et see teeb haiget. Vähemalt ei raiska me oma aega enam kauem. Kauem kui oleme seda siiani teinud. :)
   Soovitan olla avatud nii reaalses elus kui ka interneti maailmas. Iial ei tea kus meie teed kellegi erilisega ristuvad. Samas soovitan jääda pisut pinnapealsemaks, et mitte paljastada liiga palju kohe! Need inimesed kes tõesti tunned huvi meie vastu, nemad näevad vaeva ja ei nõuagi päevapealt mingit paljastust meie isiksuselt, need kes aga ise on väga pinnapealsed ja hoolivad vaid ühest, et oma mehelikkust tõestada järgmises sängis, nemad nõuavad meilt hetkega kogu infot ja kui nad seda ei saa, siis ollakse pahased ja solvunud ja üsna suure tõenäosusega lastakse jalga - mis ongi hea! :)  

Jään ootama arvamusi ja kommentaare ükskõik kui krõbedad need ka ei oleks :)
Päikest soovides siia sombusesse talveilma :)

Hele

4 kommentaari:

  1. |EST| Häid jõule ja head uut aastat!
    |VRO| Rõõmsit joulupühhi ja hüvvä vahtsõt aastakka!
    |ITA| Buone festività natalizie e felice anno nuovo!
    |ENG| Season's Greetings and a Happy New Year!
    |FIN| Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!
    |KRL| Раставанке синун, уввен вувенке синун!

    VastaKustuta
  2. Ülidiselt nõus loetuga. Vastuvaidleks lause juures kus rääkisid et ei ole mõtet luua midagi inimesega kes ei suuda ennast väljendada rohkem kui 2-3 sõnaga. Seal võiks veidi laiemalt vaadata, kuna on ka nn.lühikese jutu mehi, kes ongi harjunud ennest väljendama lühidalt. Seda ei saa neile pahaks panna kuna kõik ei ole kirjaniku hingege, et oskavad kirjutada pikalt ja süvitsi. Võib ka lühidalt, aga peamine, et see oleks informatiivne ja konkreetne. Aga üldiselt jah "bullshit'i"mehi ja petiseid leidub neis palju, kahjuks või õnneks, kuidas kellelegi. Aga üldiselt on õige pilt asjast ees sul.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Pidasin silmas seda, et kui kirjutatakse nii : " Tutvust? " , " Seksi? " või... " Kolime kokku ja teeme lapse? " Mind isiklikult ei tõmba sellised kirjad ja ma ei näe mõtet nendele reageeridagi. Aga inimesi on erinevaid ja ma ei dikteeri siin blogis kellelegi ette seda, kuidas nemad säärases olukorras käituma peaks :)

      Tänud tagasiside eest,
      Hele

      Kustuta