pühapäev, 18. detsember 2016

Seksikas naine on iseseisev ja tugev - ta on ÄGE! :)

   Koonda oma mõtted ja pane kirja, koonda oma mõtted ja pane need juba kirja, kurat võtaks, võta ennast kokku ja ütle mida sa öelda tahad!
   Ma tahan öelda, et ... mis teil inimestel viga on? Miks te ei ole kunagi millegagi rahul? Miks te ei hinda seda mis teil on? Miks te ei näe seda head oma nina all? Mille kuradi pärast on vaja maha mängida kõik vähekenegi normaalne asi oma elus? ... Ma tean vastust, sest sa oled inimene. Täpselt nagu minagi! Me kõik teeme vigu, mina ka. Ka mina olen oma elus nii mõndagi head maha mänginud ja nüüd on hilja juba seda taga nutta.
    Peale selliseid olukordi elus, iga normaalne inimene üritab ennast natukenegi kokku võtta ja paremaks saada. Sellest ei piisa! Vaadake või mind. Ma ütlen ausalt, mind peeti ju paksuks, nüüd kui ma olen parem kui varem, näinud vaeva ja kaotanud meeletult palju kilosid, millest inimesed kohe üldse läbi ei tahtnud näha tol ajal, siis nüüd on ikka seda vähe. Ikka tullakse ja visatakse mulle näkku laused nagu : " Sa ei kõlba kuskile, sa oled paks! " Nagu milleks? Miks on vaja Sul minuga üldse suhelda kui Sul on juba oma arvamus minust. Jäta mind rahule ja ole õnnelik. Siit tekib küsimus, et mis sunnib meid suhtlema inimestega kes on meile nii vastumeelsed? Kas selleks, et me saaks oma iseloomu näidata ja hukka mõista? Hoolimata sellest, et see tegelikult teeb haiget, on minul suva mida Sa arvad. Sul on õigus minema astuda! Kui Sa ei oska hinnata inimest inimesena siis mine minema. Kehakaal ei ole veel määranud isiksust või südame suurust. Täpselt nagu ei ole teksaste suurused seda teinud. Ma ei langeta kaalu kellegi teise pärast, ma teen seda selleks, et ise oma enda nahas õnnelik olla. Sinule peaks lugema ainult see, milline inimene ma olen, milline ma olen seesmiselt. Aga muidugi, tänapäeval on sisemine ilu ülehinnatud ja välimine on TOP1* Sest välimine ilu on see, mis viib meid ju nõnda kaugele suhetes inimestega.
   Valus on vaadata kuidas inimesed on kinni tänapäeval välises kuvandis, see on umbes nagu ... vaadatakse viltu inimesele kellel on tätokad kehal, täpselt nii vaadatakse ka inimesi kellel on paar ekstra kilo kehal... Mis mõttega hinnata inimest selle järgi? Minu meelest ka need, kes on pealaest jalatallani kaetud tätokatega, on mega ägedad inimesed. Täpselt sama äge võib olla ka neiu/noormees kellel on pisut rohkem kaalunumbrit.
   See on isiklik teema minu jaoks, sest just täpselt sellega pistan rinda igapäev ja ma ei ole veel maailma suurim inimene!
   Praegusel ajal on nii moes, see, et räägitakse avalikult, valju häälselt kaalust, kaalulangusest ja tervislikest eluviisidest. Miks siis ühiskond ikka nii ebaõiglane on? Miks kistakse inimene ribadeks oma pilkude või sõnadega kui ta astub avalikkuse ette, miniseelikus.. ja tunneb end seksikana? Ma soovitan, hoolimata oma kaalu numbrist... tundke end enesekindlalt ja tundke end seksikalt... see mida teised arvavad ei oma tähtsust, seni kuni ise end hästi tunned on hea ja kui tahad saada veel paremaks siis tee selleks midagi ja tea, et Sa teed seda ainult iseendale, mitte kellelegi teisele ;)



   Seksikas naine on enesekindel, ta särab ja kiirgab energiast mida on raske kirjeldada, ta on tugev, iseseisev ... iseseisev? Kas mehed seda ehk kardavadki? Iseseisvat ja tugevat, enesekindlalt ja seksikad naist koos tema kurvidega? Ärge kartke, me oleme ÄGEDAD :)










Päikest,
Hele
 

6 kommentaari:

  1. Nii see postitus kui Iskra Lawrence'i video juurde ilmunud kommentaarid unhealthy ja porky näitavad minu meelest küll ainult ühte asja - mõnel inimesel on väga imelik arusaam sellest, milline normaalne naine välja näeb (või uusi prille vaja) o_O

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kuidas sellest nüüd siis aru peaks saama? Mis moodi on tollele videole pandud kommentaarid "porky" ja "unhealthy" seotud selle postitusega siin? Selles postituses siin ei laideda mitte ühtegi naiselikku vormi. Igaühe enda vaba valik. Põhiline, et oleks omas nahas õnnelik! Ühiskonna kriteeriumite järgi elamine ei muuda midagi - ikka leitakse midagi mille pärast viriseda. :)

      Kustuta
    2. Ei tulnud selle pealegi, et nii võiks aru saada! Selles postituses kirjeldatakse inimesi, kes teiste liigsete või "liigsete" (sest nagu näha, saavad solvavaid kommentaare samal teemal ka normaalkaalus inimesed) kilode pärast mõnitavad. Video puhul olid kommenteerimas mitmed samasuguste vaadetega inimesed. Minu mõte oli, et mõned inimesed on üllatavalt rumalad ja peavad nähtavasti liiga paksuks kõiki, kes ei ole alakaalus. Ja kuna ma polnud pikka aega enda ümber sellist suhtumist märganud, see üllatas mind :)

      Kustuta
    3. Natukene selline, kaheti mõeldav oli jah, aga ei ole probleemi. Igasugune arvamus on oluline. Minu meelest see on tänapäeval lihtsalt nii, et ükskõik milline Sa oled, kondine, sale, pluss+ suuruses või suur - ikka ei ole piisavalt hea. Ja kui Sa oled ka parajates mõõtudes siis leitakse midagi muud, midagi mis ei puuduta kehakaalu üldse. Lihtsalt minu jaoks on veider see, kuidas inimesed otsustavad kõike välise järgi! :)

      Kustuta
    4. Eks ta nii on, ise saad aru, mida öelda tahad, aga välja tuleb mingi paremal juhul gibberish ja halvemal juhul soovitule vastupidine :D hea, et asi selgeks sai :)

      Kustuta
    5. Ja minul on heameel, et on inimesi kes kaasaräägivad sel teemal :)

      Kustuta