laupäev, 31. detsember 2016

Kokkuvõte aastast 2016 ja uued soovid uude aastasse :)

Tere ilusat hommikut kõigile!

   Täna on siis see kaua oodatud päev, aasta viimane päev! Läbi on saamas aasta 2016 ja algamas uus, 2017 aasta, Nii vahva! Ma loodan, et teil kõigil tuleb uus aasta veel parem, veel teguderohkem, veel õnnelikum, veel kogemusterikkam ja veel rohkem armastust ja naeru täis.
   Hästi vahva on ärgata hommikul, teha kohvi ja mõelda, et täna saan ma kirjutada oma elu päris esimese aasta viimase postituse! Kuidas siis minu aasta on läinud tagantjärgi vaadates? Mida ma olen teinud ja uut õppinud? Millised on minu kogemused olnud ja mis kõige olulisem, mida ma ootan uuelt aastalt?

   Minu 2016 aasta on olnud väga kirju. Väga sündmusterohke. On olnud nii head kui halba. Ei oskagi kohe öelda, kas võiks kõik selle halvema kirjutada heade kogemuste nimekirja kuna iga halvaga kaasneb õppetund mida võiks pidada ju heaks?
 
   Aasta suurim ettevõtmine ja sündmus, mis aitas mul ennast kasvatada iseloomult ja elustiililt oli siis minu kaalulangetus teekond, teekond tervislikuma eluni. Sellega ma jätkan ka uuel aastal aga siiski oli see minu elus üks suur ja oluline samm. Kaotatud sai 15 kg, riidekappi sai soetatud palju uut ja põnevat, enesetunne muutus paremaks - üleüldse olin õnnelikum inimene! Tahan seda heaolutunnet ka järgmisesse aastasse kaasa võtta! Olgem ausad, see ei saa olla ühe aasta projekt vaid see on elustiil mis peab saatma mind terve elu.

   Minu kukununnud vennad lõpetasid koolid edukalt ja on nüüd tööinimesed! Neile soovin ma südamest edu ja õnne ja, et nad teaks, olen toeks ja armastan neid kõige rohkem siin ilmas üldse. Kõige ägedamad kutid üldse :)



   Kindlasti võib aasta parimate sündmuste hulka ka kirjutada selle, et täpselt aasta tagasi sai meie perekonda võetud uus pereliige. Maailma kõige suurema südamega koerapreili Belle. Tema tuli meile otse varjupaigast ja varjupaika külastades võlus ta meid kohe - armastus esimesest silmapilgust!


Ta on siin nii õnnelik, teda armastavad kõik, sest ta on väga soe ja õrn ja mänguline tegelena. Kes alati rõõmustab kui Sa koju tuled, kes alati ootab! Jube musirull on ta! :)

Siis kindlasti üks meeldejäävamaid üritusi sel aastal oli Weekend Festival. Mitu päeva täis head muusikat ja toredat seltskonda. Mälestusi jääb mulle sellest ajast väga palju. Kahju, et teatud mälestused sellest ajast kestma ei jäänud alatiseks! See on üritus mille ma planeerin ka enda järgmisesse aastasse kindlasti ja siis ma kavatsen veel rohkem endasse kõike seda suurepärast ammutada. NB! See oli minu elu suurim ja kallim üritus kus ma elus üldse osalenud olen!




Mul on heameel, et sain selle ettevõtta koos oma parima sõbrannaga ja mul on heameel, et me üksteist taas jälle leidnud oleme! Aitäh, et oled olemas olnud!

Tööalaselt siis sai ka arenetud. Aprillis sain ametikõrgendust ja minust sai tiimijuht. Ma olin väga õnnelik selle üle, et suutsin üsna kiiresti end nii palju tõestada ja mulle usaldati selline, väga tähtis ja vastutusrikas töö. Olen seal töötanud üle kahe aasta ja on inimesi kes on mulle väga-väga kalliks saanud selle aja jooksul, teile ka, suur aitäh, et olemas olete olnud ja mul on heameel, et teid leidsin :)

Kehvema küljepealt siis nii palju, et sain tunda mis tunne on see, kui oled leidnud kellegi olulise oma ellu ja ta sealt lihtsalt minema marsib. Ühel heal päeval lihtsalt astub minema ja mis kõige "põnevam", ilma sõnagi lausumata, ilma näilise põhjuseta! See pani mind asjadele ja elule hoopis teise pilguga vaatama ja kuigi see tegi haiget ja kuigi see kõik jäi mõistmatuks siis võiksin selle ikkagi kirjutada kui positiivsema õppetunni alla. Järgmine aasta olen targem! Sellest õppisin ka seda, et kui inimesed on sind korduvalt reetnud siis nad jäävadki seda tegema. Sa annad andeks korra, kaks või isegi ehk kolm... nemad saavad sellest küttematerjali juurde ja ainult õpivad Sinu headust ära kasutama! Niiet, teilegi kallid lugejad, olge ettevaatlikud, annad näpu, võtavad terve käe!

Sain teada, et haigus ei hüüa tulles. Elasin vennakesega üle ühe väga raske kuu meie elus. Väga lähedane inimene viidi haiglasse ja tal tuli sinna jääda terveks kuuks. Algus oli eriti õudne, sest keegi ei teadnud mis lahti on, mis juhtus, milles asi, kas saab terveks, kas on üldse võimalik ravida. Kõige hullem oli see, et kuna me oleme mõlemad ka töö inimesed siis oli väga raske leida võimalust, et külastama minna. Aga lõpptulemus oli siiski positiivne, kõik lahenes hästi! Loo moraal, hoidke oma tervist järgmisel aastal veel rohkem ja veel paremini! Tervist on antud meile üks ja alati ei pruugi seda tagasi saada ravimite või arstiabiga! Be well!

Minu jaoks veel väga suurt positiivset aurat omanud kogemus on ka minu blogi pidamine. Mulle meeldib see, see aitab mul ennast vabana tunda, end avada. Kirjutamine on midagi mida mulle väga meeldib teha :) Ja nüüd siis lõin ka oma lehe facebooki. Otsige mind üles sealt, Hele Hynninen blogib!


Üldiselt ma õppisin sellelt aastalt palju. Järgmisesse aastasse võin minna rikkamana, kogemuste võrra rikkamana. Uued tuttavad ja sõbrad kes on tulnud minu ellu, aitäh teile! Vanad tuttavad ja sõbrad kes te olete jäänud minu ellu hoolimata kõigest, aitäh teile! Parem tervis millega minna uude aastasse, olen tänulik selle eest! Töökoht mis saab olema ka järgneval aastal, rõõm, et oled endiselt alles!
Uue aasta lubadusi ma andma ei hakka. Elu läheb edasi ja juhtub see mis juhtuma peab. Tuleb see mis tulema peab :)
Soovin kõigile raju aastavahetust, tänasel õhtul ei tasu shampusega kokku hoida. Uuel aastal oleme jälle kainemad ja targemad. Uude aastasse annad teile kaasa oma head soovid. Soovin kõike kõige paremat igale ühele teist! :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar