teisipäev, 3. jaanuar 2017

2017 tuleb veel tervislikum!

 


Käes on uus aasta ja ma soovin teile teada anda, et jätkan oma tervisliku eluviisiga kindlal sammul! No vaadake ometi kui maitsev - kas pole?
2016 aasta teine pool, pigem lõpp läks natukene käest ära kuna terve novembri kuu oli paganama sünnipäevasid täis ja sinna selga tuli kohe ju detsember, mis on samamoodi, kuu täis patte. Õnneks on nüüd see kõik möödas!
Kehakaal on endiselt sama, pisut kõigub aga olen kindel, et sellest ei ole hullu midagi, kuna ma tahan jätkata, ma tahan seda edasi teha enda nimel!
Püüan sel aastal ka tulla rohkematele toidu ideedele mida valmistada, ent mis ei läheks minu kavast mööda! Sest ma pean kahjuks tunnistama, see üks ja sama toit on mind ära tüüdanud pisut, mis siis, et tegelikult on need toidud kõik super maitsvad!

Mäletate, treening kava tellisin ammu juba endale. Peale selle lugemist aga tundsin, ainult juba lugemisest, et kui seda teha siis ma lihtsalt suren ära. Mis see ütleb minu kohta? Seda, et minu tahtejõud on veel natukene liiga nõrk aga sellest pole midagi, vähemalt suudan end toitumises rajal hoida ja küll ma ükskord ka selle trennikava ette võtan.

Teine suur plaan on siis ikkagi oma blogi toimima saada! Ja mitte ainult, et inimesed jälgiks kuidas ma salenen vaid, et inimesed, paljud inimesed, tunneksid lihtsalt huvi minust ja minu kirjutatust!
Niiet, pöidlad pihku, et need kaks asja kindlasti toimima saaks minu jaoks. Siis võin juba olla rahul aasta 2017 kuluga! :)

Kõik kes suvatsevad kommenteerida võivad nõu ja nippe anda kokkamiseks :) Ja kuidas teie oma toidulaua rikkaliku hoiate, samal ajal olles tervislikud?

Ilusat lumist ilma teile,
Hele





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar