laupäev, 7. jaanuar 2017

Oskus tunda ja näha asju, mida ei saa käega katsuda!

   Minu meelest inimesed ei oska olla õnnelikud. Mina ka ei oska. Ma tunnen, et selleks, et olla täisväärtuslik inimene ja, et elada igapäev täiel rinnal pean ma muutuse looma iseendas. Kuidas seda teha? Kui ma ei suuda lihtsalt leida endas seda midagi, mis on puudu sellest, et olla õnnelik. Äkki ongi mingi konkreetne asi puudu minu elust lihtsalt?
   Näiteks, miks ma ei tunne siirast rõõmu lumest ja kargest talveilmast? Miks ma ei suuda leida midagi head ja ilusat näiteks jäämustrist autoaknal kui ma hommikul kell kuus seda kraapima pean? Miks ma virisen ja vingun, et nii külm ja paha on? Kuigi võiks ju leida igas halvas midagi head. Miks üldse inimesed virisevad koguaeg?
   Kõigil on raskusi, kõigil on muresid ja kõigil on probleeme ja ma olen kahe käega poolt, et neid tuleb jagada ja nendest tuleb rääkida ja on asju mille pärast peab muretsema aga miks me ei püüa leida ühte pisikest grammikest positiivsust kõiges selles? Kui elu on täiesti peapeal ja sassis siis miks me näiteks ei tunne rõõmu, et meil ju tegelikult on selle kõige keskel ka midagi positiivsest, meil on soe tuba, kraanivesi, elekter, voodi kus magada ja sai ja vorst ning kohvi hommikusöögiks lauale panna? Mõnel pole neid asju!
   Jah, raha on vähe, inimesed elavad ots-otsaga kokku. Enamik eestlasi teevad seda. See on isegi hästi kui nii hakkama saame. Aga alati võiks ju hullem olla. Me võiksime elada kuskil silla all, korjata hommikust õhtuni pudeleid ja süüa prügikastist. Niiet, ma soovitan, või esitan väljakutse, et järgmine kord kui lähete hommikul kell kuus -25 kraadiga oma autoklaase kraapima siis jäta virin tuppa ja vaata, kas külmataat on aknale maalinud mõne kauni lille hoopis :)

   Mis asi on õnn? Õnn on oskus tunda rõõmu asjadest mis tegelikult ei ole suured. Asjadest mida ei saa ehk isegi käega katsuda. Õnn on tunda rõõmu inimestest enda ümber, sõpradest kes seisavad meie kõrval kui asjad lähevad jamaks. Pere kes toetab meid nii heas kui halvas. Õnn on oskus tunda rõõmu emotsioonidest mida me saame midagi tehes. Elamused mida meile antakse kogeda, õppetunnid mis teevad meist targemad inimesed kui me olime enne seda. Õnn on teadmine hommikul ärgates, et meile on antud veel üks päev elamiseks, võimalus teha selle päevaga midagi head ja meeldejäävat, võimalus mitte lasta sellel hetkel raisku minna, sest aega ei saa osta ja aeg libiseb sõrmede vahelt nagu rannaliiv, oi kui kergelt see libiseb. Õnn on teadmine, et kui mul on mure siis mul on keegi kes mind kuulab ja isegi kui ta ei saa aidata siis teadmine, et ta on olemas ja kuulamas, teeb mure kohe poole väiksemaks :)
   Olge õnnelikud!

Ja ma tean, et minagi ei suuda selle järgi elada, kuigi mu pea ütleb, et nii peaks seda tegema. Juba ainult iseenda pärast. See ei ole kerge. Sellepärast tuleb meil igapäev õppida keskenduma õigetele asjadele. Me peame õppima tegema vahet õigel ja valel, sest iga asja jaoks on oma õige aeg ja oma õige koht ja oma õige inimene! Kui sul on valus siis nuta, sest kui sa nii tunned, siis ilmselt on selleks õige aeg ja õige koht. Kui sa tahad karjuda, siis mine ja karju, lase see välja endast. Kaane alla paigutatud emotsioonid maksavad kurjalt kätte, neid ei tohi endas hoida. Sellepärast ongi meile antud ju tunded ja emotsioonid, et me saaksime neid väljendada. Kui sa tunned, et tahad naerda niiet, pisarad silmis ja tilgad püksis siis tee seda, naer on tervislik, pikendab eluiga ja teeb sind õnnelikuks. Kui sa tunned, et sa tahad laulda, siis tee seda, laula või kuskil südalinnas võõraste keskel, näita kõigile, et sa oled õnnelik ja avatud inimene. See positiivsus mis kiirgab sinust muudab su atraktiivseks kogu maailmale, igale inimesele. Olgu hea või halb emotsioon, see tuleb välja lasta ja mis võiks olla seksikam kui avatud inimene. Inimene kes oskab tunda ja oma tundeid välja näidata. Mina arvan küll, et see on paganama seksikas!!!

Päikest teile ja ärge unustage siis jäälilli otsimast :)
Hele

























1 kommentaar:

  1. Eks inimestele, enamusele, meeldibki viriseda sest seda on kõige kergem teha. Ja siis on hea süüdistada kõiges stressi ja masendust ning muud sellist, sest nad ei hakka vastu. Selle asemel et elust rõõmu tunda, otsida neid pisemaidki ajsu, mis on positiivsed, tunda rõõmu päikesest, vihmasabinast, värskest õhust , kaunist loodusest jms. Mida mina isklikult olen ka kõigile soovitanud, et otsige üles positiivsed asjad, mitte ärgu keskendugu kõigele negatiivsele. Kokkuvõttes on nagu nii igal vorstil kaks otsa, iseasi, kes kummat vaadata tahab, Aga eks inimloomus ole kord nii loodud, et alati on lihtsam minna kergemat vastupanu teed.

    VastaKustuta