laupäev, 18. veebruar 2017

Kuidas sai minust ema?

Kuidas sai minust üleöö ema?

Naljakas lugu sellega! Kunagi ei ole ma kordagi mõelnud või isegi kaalunud varianti, et minust võiks saada ema sellisel viisil, no, et ma ühel heal päeval lihtsalt armun inimesse kes on isa! Aga nii see juhtus ja kõige ootamatumal viisil üldse!
Sel päeval ma tundsin, et ma olen valmis olema ema ühele pisikesele põnnile ja looma nende kahega ühe täisväärtusliku pere. Sel päeval ma tundsin, et mul on jagada palju armastust, mitte ainult oma teisele poolele vaid ka lapsele! Ürgne emainstinkt hakkakas tööle täis tuuridel ja tuleb ära mainida, et ma tõepoolest ei osanud arvata, et see kõik juhtuda võiks!
   Muidugi ma olen ammu juba mõelnud, et ühel päeval tahan ka mina emaks saada ja oma pere luua. Ma ei ole seda tüüpi naine, kes ei taha lapsi! Aga, et interneti tutvus viib sinna kus ma praegu olen, ei oleks ma uneski osanud näha! :)
   Jah, kuulsite õigesti! Ma leidsin endale õige inimese internetist, mina kellel puudus absoluutselt igasugune usk interneti tutvustesse. Ma olin enam kui veendunud, et seal ei ole lihtsalt normaalseid mehi ... ja näe imet!

   Nüüd siis koosnevad minu päevad lõpututest automängudest ja pisikese jutuvadinast, millele paraku on aegaajalt ka tõlget vaja! Laps on täpselt sama jutukas kui tema papa, pole kahtlustki! Aga ma armastan neid kahte kõigil erinevatel põhjustel!
 
   Muidugi see ei ole lihtne, kõik on uus ja võõras ja elukorraldus on totaalselt teine. Ma ei ole harjunud sellega, et ma pean hakkama kell üheksa õhtul juba unelema, sest meil on vaja poiss magama saada, et siis hommikul lasteaeda jõuda enne, kui sõidan pealinna tööle! Õhtul koju tulles, ei ole enam, et söön kõhu täis ja viskan jalad seinale, vaid siis on mitmeid toimetusi veel teha ja põnn nõuab oma aja! Kui mitu korda on mu meespool öelnud, et nüüd on ikka tunduvalt lihtsam, kaks vanemat on ikka kaks vanemat! :)
   Mina küll alles õpin kõike, sest meie gurmaanist poja, teeb kõik selleks, et meil ikka rohkem nuputamist ja tegutsemist oleks. Aga kes saab teda hukka mõista, kuidas sa mõistad hukka kedagi keda sa nii väga armastad :)
   Vahel mulle tundub, et härral on minuga rohkem tegemist kuna mina vajan juhendamist ja õpetamist ja tõlki aga ma olen üsna kindel, et ta annab mulle selle andeks ja, et ta tunneb rõõmu minu koolitamisest! Paljugi tuleb iseenesest ja ajaga ja nn emainstinkti näol aga on ka paljut milles juhendamist vaja :)

Ahjaa, lisaks sellele, et minust sai üleöö suhtes olev naine ja ema, siis ma kolisin ka veel kõige selle käigus! Nüüd ma elan koos oma pisikese perega ja hoolimata teatud sorti raskustest ja harjumatutest olukordadest mis sellega kaasnevad, olen ma üks õnnelik naine! :)

   Ma üritan edaspidi nii palju kui võimalik hoida teid kursis oma tegemistega ja selle teekonnaga, sest ma olen täiesti kindel, et see saab olema lõbus ja õpetlik ja õnnelik seiklus meile kõigile ja võib-olla ehk lõppeb see veel küünipeogagi ! Who knows :P

Päikest teile,
Hele

1 kommentaar: