esmaspäev, 20. veebruar 2017

Viiu-viiu jäätis... :D




  No nii... pooleldi magamata ööd ja jutuvadinat täis varahommikud! Peeru tegevad õhupallid ja viiu-viiu jäätised, mis kindlasti peavad suhu lendama! Kõike seda suure naeru saatel! :P
   Härra jättis meid üksi koju lollusi tegema, loodetavasti ei tekita me siin selle ajaga suurt kaost, mille ta päeval oli korra juba elimineerinud! :D
 
   Muideks, täna oli minu jaoks väga väga suur ja tähtis päev. Käisin oma nunnul esimest korda lasteaias järel! Väga vahva oli! Laps ei saanud vist alguses päris täpselt aru, et kes tuli ja siis kui avastas, et see olen mina!!! Oi millise lusti ja kilgete saatel joosti mulle vastu, kohe kallistama! Nii südant soojendav oli! Päris ausalt kui ma ütlen, siis ma tegelikult tundsin hirmu. Kartsin, et mis siis kui ta keeldub minuga koju tulemast, see oleks küll õudne olnud. Aga nagu näha siis läks hästi. Terve tee koju sõites, sai läbi räägitud kõik mis päeval lasteaias tehti ja mida, kui palju söödi ja no otse loomulikult, kas tädil kommi ka on! Eks ikka... tädil leidub autos peaaegu alati kommi, eriti viimasel ajal! :)

   Nüüd me oleme siis vaadanud multasid, palju multasid. Mina olen viimaste nädalate jooksul vaadanud multasid ja mänginud autodega rohkem, kui ma üldse oma elujooksul kokku seda teinud olen. Vahel on see üsna väsitav, sest laps muud ei teeks kui ainult mängiks :D Arusaadav, selline vist oli ka minu lapsepõlv aga vahel on tädi peale tööpäeva ikka nii-nii väsinud, et tahab või magama jääda keset mängimist! Elame ja õpime ka silmad kinni mängima kui vaja :D

   Nädalavahetusel läheb tädi reisile, kodust ära ja ei näe oma kutte kaks päeva. Huvitav mis küll saab? Kas mina olen õnnetu ja hakkan igatsema väga väga? Kas nemad hakkavad seda tegema? Kas ma üldse suudan oma reisile keskenduda nii nagu ma oleks teinud seda mõned kuud tagasi kui mul veel oma väikest perekonda ei olnud? Ma mõtlen hirmuga sellele.
   Ükskõik kui väsitavad ja stressirohked võivad olla pikad möllu täis päevad ja pooleldi magamata ööd, sellegi poolest ma armastan neid kahte kogu südamest ja ma olen täiesti kindel, et see reis saab olema minu jaoks raske. :) Aga eks saab näha. Kindlasti saab sealt jälle ühe vahva postituse :)

Kena õhtut :)













 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar