pühapäev, 5. märts 2017

Inimesed mõtlevad!

   Tihti on nii, et me ei näe teiste sisse. Tihti on isegi nii, et me ei näe enda sisse! Meie sees on keerulised emotsioonid ja loendamatul arvul erinevaid mõtteid kuid me ei oska neid välja näidata. Inimestele on antud selline tore asi nagu kõhutunne, see kõhutunne hakkab koheselt tööle kui meie eludes on miski muutunud, kui midagi on teistmoodi kui ta oli enne. Ära halahinda oma teistpoolt/kaaslast/sõpra, sest tõenäosus, et tema on juba ammu arusaanud, et midagi on lahti, on suur.
   Kui osadele on oluline ausus ja avastus, siis teistele mitte nii väga. Ma ei teagi täpselt, kus kohast tuleks otsida midagi sellist, kui oled ju alati leidnud kõike muud kui seda millest elus lugupead. Ilmselt tuleks leida kuskilt keegi, kes on valmis olema aus ja avatud ja kõik sinu hirmud eemale peletama. Kui olete juba leidnud selle, siis hoidke teda!
   Vahel on kindlasti tunne, et oled just kui kõik endast andnud, kõik mis sul üldse pakkuda on, ja vahel on ehk tunne, et sa ei saa vastu midagi, kui siis ehk vassimist, mis tekitab hirmu. Kuidas leida endas see jõud ja tugevus, et kõigele sellele vastupidada?
   Eks ta tuleb leida. Tuleb leppida sellega, et inimesed on sellised nagu nad on, Nad kas hoolivad või nad ei hooli. Polegi erilist vahet, sest valel on lühikesed jalad ja varem või hiljem leiavad nad tee päevavalgusesse. Ja ma ei räägi ainult valedest, ma räägin ka saladustest, varjamistest ja mitte rääkimistest. Tuleb vaid hoolikalt jälgida märke enda ümber! Saab ka ju iseendale valetada!
   Sõltub kuidas elada soovid. Kui soovid ausat ja edukat elu, tuleb sul olla seda ka ise. Ei saa teistelt oodata seda, kui ise ei suuda aus olla. Tuleb elada nii, et sul ei olegi midagi varjata, et sul ei olegi midagi peita, et sa ei olegi midagi valesti teinud! Ja kui peaksid kokku juhtuma vastandiga, siis tuleb loota, et kas inimene hakkab mõtlema ja mõistma milles asi või siis tuleb oma asjad kuidagi teistmoodi suunata! Me ei saa ju elada pidevas hirmus! See on raske.

   Täna on minu jaoks kuidagi selline päev, kus ma olen sellele lihtsalt mõelnud. Vahel on selliseid hetki, kus sa mõtled maailma kõige mustematele stsenaariumitele ja püüad näha kuidas need asjad kõik enda elus on!
   Minu oma on hetkel selline nagu ta on. Ma olen rahul, ma olen õnnelik ja ma armastan liiga palju! Ma ei tahagi neid asju vähem teha, ega vähem tunda. Rahutumeel käib ilmselt asja juurde! :)
   Väljas on imeilus ilm ja mina istun toas ja mõtlen sellistele asjadele. Vat sulle nalja. See on elu! Inimesed mõtlevad vahel sellistele asjadele, sest mõtlemine on osa meist!

Ilusat kevadist ilma ja palju toredaid ettevõtmisi soovides,
Hele

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar