laupäev, 18. märts 2017

Saladuslikult kadunud vorstid :D

   Ma pole nii-nii kaua kirjutanud. Vabanduseks võin tuua selle, et peale pikalt haiguslehel olemist, läksin ma jälle tööle tagasi! Nüüd ei ole mul peaaegu üldse enam mitte millekski muuks aega kui töö, laps ja majapidamine. Meie pisikeses peres on jälle suured muutused käsil, mis tegelikult, kui aus olla, on keeranud kõik peapeale, seda pehmelt öeldes.
   Milles siis muutused seisnevad? Muutused seisnevad selles, et härra läks vahetustega tööle. Eile oli siis esimene öine vahetus ja mina veetsin terve öö põnniga kahekesi. Kartsin, et ma ei saa hakkama ja poja paneb mind proovile nii nagu ta seda esimene kord tegi, kuid minu üllatuseks, suureks-suureks üllatuseks, oli ta maailma parim laps mulle :) Väga leplik ja sõnakuulelik ja tubli laps oli :) Mul on nii heameel. Puudustena võin ainsa asjana välja tuua selle, et me igatsesime issit ja peab tõdema, et raske oli uinuda ilma, et keegi kõrval ei norskaks :D ( Uskumatu, et ma seda ütlen!!! )
   Teine muutus on veel tulemas, ma loodan! Ka perenaine otsib uut kohta, mis oleks lähemal, parema palgaga ja kindlasti normaalse tööajaga, kuna kahekesi ei ole võimalik lihtsalt vahetustega tööl käija.

Haahaa, vahelduseks väike nali ka! Istun mina siis siin poja toas, põrandal, läpakas lahti, tema vaatab multasid ja mina "Teen tööd", et vältida jorinat selle kohta, miks tädi ei vaata mimmi (loe: filmi) koos temaga, Poisile väga maitsevad vorsti viilud ja ta nõuab neid koguaeg, mina siiralt olen arvanud, et laps sööb need ära, aga mida mu silmad näevad, voodi serva all on vorsti viilud! :D Haahaahaa, naeraks kõva häälega aga ei saa, sest härra teeb oma " ööund", ;D Tuleb välja, et kui parajasti pole külmkapist vorsti saiale panna, siis tasub tulla poisi tuppa otsima - kindlasti leiab! :D

   Poja küsib, et miks tädi tööd teeb? Mina siis seletan, et tädi peab uue töö leidma, mis oleks lähemal ja, et oleks kommiraha rohkem. Tema, et kas ma tahan ka kaks raha saada ja talle viiu-viiu autot osta? :D Seletab pikalt ja laialt sellest, kui palju nuppe sellel olema peaks ja mis kõik vidinad veel! :D Meil on VÄGA andekas laps! Ärivaist on talle vist juba sünnist kaasa antud :) Kunagi kui 80-sed oleme siis ehk ostab tema meile mõne ägeda auto! :D Või vähemalt käru, millega siis koos mööda küla trippida.:D Sellised seiklused siis eile ja täna ! :)

Päeva soovitus : Nautige aega koos oma pere ja armastatud inimestega! Hinnake igat hetke ja naeratage! Kõik raskused on ületatavad ja olge tänulikud iga hetke üle :)

Päikest,
Hele

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar