pühapäev, 30. aprill 2017

...




   Mul on täna " ma tahan tuju ". Ma tahan head muusikat, ma tahan mõnusat olemist, ma tahan pikka ja sügavat vestlust, ma tahan midagi ette võtta, ma tahan puhata ja jagada seda päeva! Ma olen seda kõike ammu tahtnud, aga täna on kohe eriti kuidagi tuju selleks. Aga teate mis? Selle asemel ma istun ja konutan üksi diivaninurgas ja kirjutan sellest mida ma tahan. Miks? Sest ainult nii, ma saan oma " ma tahan asjad " süsteemist välja! :D
   Ma olen enamu kui kindel, et meil kõigil on selliseid vahvaid päevi, kus me tahaks kõike kõige peenemat ja paremat aga elu on kord selline, kus lihtsalt need asjad ei juhtu! Võib-olla on asi selles, et me ise ei ole piisavalt järjekindlad nõudmaks seda, võib-olla on aga asi hoopis milleski muus! Võib-olla pole selleks lihtsalt veel aeg. Kuidas sa võtad aega enda ja meie jaoks?
    Kui mina sellele vastust teaks siis ma teeks seda vahel kindlasti. Paraku, ma ei tea ja nii ma siis üritan leida retsepti sellele. :) Jutt lühike, sest ma kavatsen edasi konutada... Ilusat volbrit nõiad! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar