pühapäev, 28. mai 2017

Hirmul ei ole suured silmad, kui need rulli lüüa! :D

   Täna hakkasin ma mõtlema sellele, et miks on inimestel kombeks kogu oma minevikku endaga kaasa vedada? Miks ei ole võimalik hakata pihta puhtalt, värskelt lehelt nii, nagu poleks minevikku olnudki? See tundub nagu hea variant. Kõik mis me oleme eelnevalt oma eludes läbi elanud ja läbi teinud, see kõik ei saaks siis fööniksina tuhast tõusta. Minevikus läbi elatu on meile õppetunniks ja on teinud meist need kes me täna oleme, aga mineviku vead ja sündmused ei peaks meie olevikku rikkuma. Need on mõeldud selleks, et me saaksime oma olevikku ja tulevikku paremini elada, mitte selleks, et saaksime kahe käega peast kinni hoida ja mõelda, miks see kõik meie küljes on ja millal need sisemised deemonid ükskord kaovad.
   Kui ma endast räägin, siis väga mitmetele sellistele olukordadele olen ma suutnud leida lahenduse. Leidnud oma nn sisemise zen´i. See ei ole muidugi lihtne olnud, sest reaalsuses on see lihtsalt oskus leppida asjadega, mida me muuta ei saa, saavutada rahu endas. Veenda ennast selles, et alati ei lähe asjad nii nagu me tahame ja vahel tuleb leppida ka kaotustega. Tuleb anda endale aru, mida ma tahan ja mida ma ei taha, tuleb teadvustada endale kui paljuks olen üldse suuteline. Kus on minu piirid ja vajadusel tuleb neid piire kujundada. Eelkõige, et saaks ise rahus naeratus näol elada ja muidugi ka selleks, et seda sama saaksid teha ka teised kes on meie ümber.
   Ja ma ei ütlegi, et see on lihtne ja, et see alati toimib, sellega kaasnevad mitmed-mitmed tagasilöögid aga... see on ainult loomulik. Kes ei ürita, see ei saagi kunagi lähemale sellele, mida ta soovib ja millest ta unistab! Ei ole mõtet lasta oma minevikul ja sisemistel deemonitel ennast kummitada, sest kõik see, mis on hetkel meie eludes, on ja saab olema kindlasti hoopis parem. See on kindlasti täiesti teistsugune kui see, mida oleme oma elu jooksul näinud ja mida me tänasel päeval kardame. Hirmul ongi suured silmad, aga tark mees lööb sellel hirmul silmad rulli ja läheb julgelt ja positiivselt edasi, tasapisi samal ajal parandades ennast ja kõike mis on meie ümber! :)

Päikest teile ja igale ühele oma tore zen! :)
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar