neljapäev, 11. mai 2017

Ühel asjal võib olla mitu rolli!

   Hei-hei!

   Mida teeb Hele neljapäeva õhtul, kui meespere toimetab omi asju? Noh, üks puhkab end raskest tööpäevast välja ja teine... mängib! Hele toimetab köögis. Vahepeal oli küll tunne, et täna on just see päev kus ma ei taha mitte midagi teha. Kus ma lihtsalt võtan, teen omale kuuma tassi kohvi ja viskan jalad seinale. Siiski otsustasin, et toimetan natukene ja keedan kartulid ära veel. Pesen nõud ja koristan köögi. Tegelikult on see suhteliselt tavaline õhtupoolik mul viimasel ajal. :) Aga ega ma ei nurise.
   Täna oli pikk päev. Tegelikult on iga päev pikk aga täna oli kõik natukene teistmoodi. Jälle kuidagi minu tavapärasest režiimist erinev. Pere pisemal oli täna emadepäeva kontsert. Kindlasti te mõtlete, et mis sellest nii teistmoodi olla küll sai? Aga sai. Kes vähekenegi on kursis minu toimetamistega teab kindlasti, et see oli minu jaoks esimene. Esimene selles mõttes, et olla emme rollis kohal. Eelmine õhtu olin juba riided välja mõelnud suurest ärevusest ja elevusest, tahtsin ju ikkagi kuuluda ka nende kõikide ilusate emmede hulka :) Hommikul ajasin siis sukkpüksid jalga ja kleidi selga, viskasin pisut ilu näkku ja läksin tööle. Terve päeva tundsin kõhus ärevust, ootust! Peale tööpäeva lõppu tormasin lasteaia poole, viimane asi mida ma oleks tahtnud, oli hiljaks jäämine oma kullatüki esinemisele!
   Kõik olid võõrad. Ainult lasteaia kasvatajaid teadsin põgusalt ent nemad olid ja on alati olnud ka väga toredad ja sõbralikud minu suhtes. Teised aga said oma pilkudega mind tervelt tunnijagu mõõta. Natukene kummaline oli aga no, mis sa teed, mul oli ikkagi saali ilusaim kleit! :D :D Ei, tegelikult vaadati mind näoga, et kes see võõras tädi seal istub, millist last tema vaatama tuli, kelle emme tema on... tegelikult olid need näod maski taga, sest ma olen enam kui kindel, et sellises kohas on kõigile kõik juba teada, isegi võib-olla rohkem kui mina ise tean oma asjadest! :D
   Igas mõttes oli see vahva. Tekitas veel rohkem sellist, peretunnet, veel rohkem ühtekuuluvus tunnet, veel rohkem uhkust meie pisikese üle ja meie pisikese pere üle. :)

Vot sellised seiklused siis :)

Soovin juba ette ära kõigile emmedele ilusat emadepäeva :)
Päikest :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar