laupäev, 21. oktoober 2017

Milline lill oled Sina?

   Keegi kuskil alati ootab meilt midagi. Midagi veel suuremat, midagi veel enamat, midagi veel paremat. Ainult ootab ja ootab ja ootab. Probleem on selles, et enam ei osata leppida pisikeste asjadega, kvantiteet on olulisem kui kvaliteet. Asjad loevad rohkem kui väärtused ja tunded.
   Minu jaoks on see kummaline, minule kes ma igakell valin raha ja asjade asemel armsama puudutuse või koos veedetud hetke! Tänase seisuga hakkab mulle tunduma, et ma olen nii valel teel. Tundub, et hoopis mina olen see vanamoodne naine, kes hindab väga kõrgelt ausust, truudust, ühiseid vestlusi, ühiseid ettevõtmisi -  kõike mida raha eest osta ei saa. Kas tõesti on Õnn ja Armastus ja ühisel rindel koos töötamine suhtes nii ülehinnatud? Ma tõesti tunnen vahel nagu oleks kuskil võõras maailmas, et minu soovid ja unistused on nii kauged ja nii ebareaalsed. Ma tunnen, et minult tahetakse rohkem, eeldatakse rohkem, kui mulle keegi iial anda suudab. Teate mis, ka lill ei kasva ilma vee ja hooleta. Ainult metsik lill ja uskuge või mitte, ilma hoole ja armastuseta ei kasva ükski sõprus, suhe ega perekond. Ainus mis sellega juhtub on see, et ta läheb metsikuks ja kujundab end vastavalt keskkonnale ning õpib üksi elama.

Hele



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar