reede, 5. mai 2017

Kuidas Sina kirjutaksid kirja endale kallile inimesele?

   Täna, vaadates ühte filmi, hakkasin mõtlema, et kui minul oleks võimalus kirjutada kellelegi armastuskiri või vabanduskiri, mis oleks kõige ausam asi mida ma oma elus teen, siis milline see oleks? Kindlasti oleks see kõige siiram ja kaunim kiri mida ma kirjutaksin. Ja kindlasti teeksin ma seda vaid inimesele kes on mulle tõeliselt kallis! Teeme siis proovi!

   " Kallis,

   Raske on panna nii olulisi ja suuri tundeid kirja ühte pisikesse kirja. Kuid pead teadma, et minu elu õnnelikuim päev oli päev, mil tulid sina. Minu elu muutus sajaprotsendiliselt. Ma tean, et ma ei ole ehk kõige lihtsam inimene, aga ma tean, et olen tugev ja võitlushimuline ja toogu meile elu mis tahes koos saame jagu kõigest. Ma ei anna alla mis tahes tulemas on. Ma toetan sind, ma hoian sind, ma kuulan sind ja mõistan kui sul on halbu päevi. Ma küll torisen kuid see ei muuda fakti, et ma armastan sind rohkem kui midagi muud siin ilmas. Jah, mind on tihti raske mõista, ma olen keeruline nagu enamik naisi on ( haahaa) aga kui panen oma käed ümber su kaela ja vaatan sulle silma siis tea, et ma ei ole kunagi tahtnud sulle peale õnne mitte midagi muud. Ma ei soovi sind näha kurvana, õnnetuna, ainus mida soovin, on see, et oleksid õnnelik. Olen tänulik, et oled andnud mulle võimaluse olla osakene enda elust ja kavatsen anda endast parima, et oleksid homme veel õnnelikum kui täna ja nii igapäev edasi!  "


   Nagu ka filmis, siis ilmselgelt saab ühest kirjast teine ja teisest kolmas. Alati on endale kallitele inimestele midagi öelda, midagi sügavamõtteliselt mida endast edasi anda. Kunagi ei ole küllalt. Ma tean väga hästi seda tunnet, kui tahaks suuta veel rohkem armastada, sest teine on seda väärt aga lihtsalt puht füüsiliselt ja vaimselt ei ole enam rohkem võimalik :) Sellepärast on meile antud suurepärane võimalus olla ise parem, käituda paremini, hoida ja hoolida veel rohkem ja usun, et sellega suurendame me ka oma armastust ja tänulikkust inimese vastu, kes on meid taluma pidanud. Ei väsi kordamast, et inimest tuleb armastada koos tema heade ja veadega ja nii ongi. Tänaseks päevaks tean ka seda, et mitte üks paganama viga, ei kaalu ülesse seda kõike head, mida ma sinus näen ja armastan.

    Minu armastus kiri/vabanduskiri ühes vist. Tean vaid seda, et tihti on lihtsam panna asju kirja kui neid lausuda. Aga kindlasti räägivad teod rohkem, kui tuhat sõna :)

Proovige ka, kirjutage kiri kellelegi, kes on teile kallis, või keegi kelle ees tahaksite vabandada :) Tunnete vabastavat tunnet, koorem muutub kergemaks kui tunnete end milleski süüdi olevat või süüdistate end millegi tegemata jätmises :)

Päikest :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar