laupäev, 18. november 2017

Power of mind...

   Täna juhtus minuga midagi! Ma isegi täpselt ei tea mis ja miks just täna, aga juhtus. Tegelikult oleks see võinud juhtuda juba ammu aega tagasi. Aastaid tagasi kui nüüd täpne olla. Selle asemel, et end ise suunata sinnani, jäin mina ootama seda midagist, lasin asjadel minna omasoodu, karistasin sellega nii ennast kui ka kõiki teisi enda ümber.
   Täna juhtus minuga midagi. Täna sain aru, et elus on palju palju muudki, millest rõõmu tunda. Isegi kui vahel on elukene keeruline ja raske, siis siiski leidub selle kõige juures asju, millest rõõmu tunda.
   Täna juhtus minuga midagi. Täna otsustasin, et tuleb minna tagasi teatud asjade juurde mis teevad mind õnnelikuks. Õnnelikumaks. Täna otsustasin, et stressimaandamiseks tuleb leida muid väljundeid.  Hetkel tunnen ennast natukene uhkena, et sain oma mõtted õigele kohale. Tunnen end hästi, et suudan siiski leida energiat asjade muutmiseks. Ma tean, et kõikides muutustes olen ma üksi. Sa küsid miks? Sellepärast, et kõikides halbades muutustes, mis mind tänase hetkeni on toonud, olen ma ka olnud üksi ja ainult üksi ka vastutav. Ma tahan olla täiskasvanud naine, vastutada oma tegude eest ja anda endale aru, et mida iganes ma teen, millised valikud ma teen, see on minu supp, mida pean ise sööma! Ma ei saa sundida kedagi teist seda endaga koos lürpima. Muidugi, südames ma loodan, et toetav õlg on kuskil olemas, aga põhitöö tahan ma siiski ise ära teha.
   Ma ei hakka rääkima, milles probleem seisneb. Vähemalt mitte täna veel. Aga põhimõte jääb samaks sõltumata sellest. Minu mõtted on koondatud, tahan taastada oma energia varud ja midagi oma eluga peale hakata. Samamoodi, ei hakka ma ka lubama seda, et see kõik mul 100%-selt kohe õnnestub. Kindlasti ma komistan ja kukun ja teen vigu – aga ma kavatsen püsti tõusta, mitte lamama jääda, nagu ma siiamaani olen seda teinud! J Ma olen tugev naine ja minu kõrval on mulle armsad inimesed, need on need kaks asja, millest tuleb mul nüüd oma energia ja jõud ammutada, need kaks asja on need, mille nimel ma pean tõusma, mitte maha pikali jääma. Võib-olla on nüüd juba hilja, aga parem hilja kui mitte kunagi ja proovida tuleb, muidu ei saagi kunagi teada...

Hele



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar