neljapäev, 19. september 2019

Lapse suu... huvitav!

   Kõik kellel on lapsed on kindlasti kursis, et kuskilt vanusest lõppeb pidev juua ja pissile nõudlus ära ning algab uus aeg, kus ennem unemaale minekut on vaja arutleda maailma asju. Vahel on lausa nii, et need ideed mis sealt teki serva alt tulevad, tekitavad soovi laginal naerda.
   Meie teemad on olnud ikka servast serva. Näiteks ühel õhtul loendati mulle ette kõik need koduloomad mis meil olla võiks. Nagu kindlasti enamikel lastel siis oleks vaja kassi, siis oleks vaja koera kes päästab su ära kui upud (muu ei olegi oluline, peaasi, et uppuda ei lase), siis kas tavaline papakoi või beebi papakoi, siis tahaks hoopis väikest venda ja peale seda: " Ei tead, tegelikult tahaks beebi ahvi! " :D Kuidas on võimalik jõuda karvastest koduloomadest, pisikese inimlapseni ja sealt edasi beebi ahvini!? :D
   Laste maailm on ikka meeletu. See on nii loov ja avatud igasugustele asjadele. Sellel puuduvad piirid ja kõik on justkui võimalik. Ja teatud vanuses on ka kõik saavutatav.
   Tegelikult kui nii mõelda, siis ka täiskasvanud suunavad oma mõtteid suunda, et kõik on võimalik kui me seda väga tahame! Ma usun, et see alateadlik tunne " Kõik on võimalik" tulebki ehk juba lapsepõlvest. Lihtsalt täiskasvanud on nii elu ahelais ja kardavad vastu astuda kõigele sellele mis tuleb, et saavutada seda " kõik on võimalikku".
    Aga lapsed? Minule lausa meeldib tegelikult nii õhtuti voodiserval maailma asju arutada. Ma tunnen, et see on hea kui laps saab küsida. Ükskõik kui kummalised need küsimused ka on. Ja mul on heameel, et vastates tema küsimustele, selgitades miks on asjad nii nagu nad on, annan ma endast edasti midagi, teadmisi, tarkusi, informatsiooni. Ehk isegi muudan elu tema jaoks veel põnevamaks.
   Mis hirmud siis veel? No tuleb välja, et minu noorhärral on hirm selle üle, et äkki see sääsk mis tema toas on, imeb ta verest tühjaks. Et mis siis saab kui nii peaks juhtuma? :D Mis ma oskasin kosta, lohutasin, et iga sääst imeb verd ainult ühe korra ja nii palju kui kõhtu mahub - ja, et ole rahulik sinu toas on neid ainult kaks! ( Muideks, me ei saanud neid kätte, niiet... ) :D

   Ja ennem tuttu minekut tuli siis ära päeva lausa " Emme, mina tahan ka kunagi issiks saada.Tead miks? Sellepärast, et ma tahan ise otsustada kelle juurde ma elama lähen!" 

   Ma ei jõua ära oodata järgmisi päeva tipp hetki :) Need on kõige paremad, eriti kui päeva jooksul miski muu ei taha hästi minna, siis see teeb meele heaks ja päeva korda. See kõik, koos imelike küsimustega ja ehk ikkagi ka tarkate vastustega mida üritan anda.

   Üks huvitav info killuke veel. Kas teie, mu lugejad olete kindlad, et kui toit või piim on jäänud päevaks kapile ja halvaks läinud siis külmkappi panek, teeb toidu või piima terveks? :D Et siis külmkapp on selline imeloom, mis muudab toidu taas heaks!

Loodan, et see tõi teile naeratuse näole, sest minu päeva muutis see küll palju paremaks! Miks muidu ma istun nii hilja veel arvutis ja blogin, ma ei tee seda tavaliselt! :)

Päikest!

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar