pühapäev, 5. jaanuar 2020

Uuel aastal, uue hooga...

   Käes on uus aasta, aasta 2020 tõotab tulla hea. Vähemalt minu jaoks ja vähemalt mis puudutab teatud osa minu elust. Kõik muu saan teada jooksvalt! Alati võivad plaanid muutuda, ja see mida hetkel näeme, et toob head ei pruugi tingimata nii minna! Sellegi poolest tuleb teha kõik endast olenev, et tuleks parim võimalik tulemus!
   Uuel aastal, uue hooga, nii nad kõik vähemalt ütlevad! Mina ilmselt pean tegema sel aastal mõned valikud. Valikud olulise ja rohkem olulise vahel. Mul on jäänud valikute tegemiseks ainult mõni nädal, peas olen justkui paika pannud millised need olema saavad, kuid sisimas ei ole veel väga kindel. Pigem on asi selles, et kahtlen loobumise ja selle vahel, et äkki ikkagi olen suuteline kahte asja tegema. Paraku on aga kindlaid fakte mis ütlevad, et päris nii see asi ei lähe.
   Nagu teate siis alustasin 1,5 aastat tagasi kooliga. Praktika läks metsa, sest reaalset praktikat ei olnud võimalik teha - see selgus aga keset praktikat ja siis ei olnud mul võimalik enam kuidagi midagi parandada! Jah, pettumus oli suur. Kahju ilmselt veel suurem, sest tõenäoliselt nullis see ära kõik see poolteist aastat, mis olen töökõrvalt koolis käinud ja vaeva näinud. Aga mis teha? Selline see elu on. Teise praktika tegemisega läks ka nihu, kuna sain liiga hilja teada, et ma ei saagi seda teha ja tuleb hakata otsima uut kohta! Kahjuks aga ei ole see nii lihtne, eriti mõne nädalaga!
   Mõni hetk hiljem aga tekkis ametialaselt suurepärane võimalus. Võimalus kasvada ja areneda, teha ja õppida midagi uut. Ausalt öeldes, teades kuidas minusse suhtutakse praegu ja kuidas kahte korda mõtlemata tekitati mulle selline olukord, siis see uus ameti võimalus oli parim mis minuga juhtuda sai.
   Natukene veel ja olengi alustamas uues kohas, uute võimaluste ja uute inimestega. Saan seljataha jätta tunde justkui oleksin mitte keegi! See on hingele hea, isegi kui õppeperiood saab olema keeruline. Selleks, aga et hakkama saada tuleb teha valikuid, tänase seisuga ei näe ma ennast õppimas koolis, tegemas praktikat kolmandas kohas ning õppimas lisaks uut ametit. Kool nõuab väga palju tööst eemal olemist ja seda ma praegu lubada ei saa. Seega, tuleb üliolulistest asjadest natukene vähem oluline asi panna ootele. Seda ma ka teen!
   Ma tean, et kui panen praegu ühe asja ootele, siis aasta pärast on mul võimalik need asjad kiirelt ja korralikult ära teha ja ilma, et peaksin kümne erineva asutuse vahet jooksma.
   Kahju on. Muidugi on. Mul on kahju, et ma pean üldse sellises olukorras olema. Ma ei kujutanud ette, et nii lähevad kõik asjad, kuid mis teha. Iga halb asi on millegi jaoks hea ja iga uks mille sulgeme, avab uue ukse kuskile!
   Kui palju olete teie olnud olukorras kus tuleb teha valikuid ja väga raske on valida, kuna mõlemad asjad on head? Mõlemad valikud on olulised ja vajalikud ja ühest või teisest loobumine ei tee kummagi võimaluse uuesti alustamist lihtsaks. Igal juhul, loobudes milleski, tekitame olukorra kus tulevikus seda võimalust enam ei tule. Mille alusel siis valida? Mille alusel loobuda? Kuidas arusaada, et valik ei olnud vale?
   Ma ei oska kellelegi soovitada, kuidas toime tulla kooli ja tööga korraga, kuid nüüd tean, et mu ise-enda lollus oli see, mis pani mu kehva olukorda seoses praktika ja kooliga, oleksin pidanud targem olema ja teadma juba siis, kus on minu koht!

Ilusat uue aasta algust, paljude uute võimaluste tekkimist ning nende edukat sooritamist,
Hele

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar